dinsdag 17 juni 2008

Lous en Lenny openen de wedstrijd!

Lieve mensen,

Het was even stil rond onze persoontjes, maar we zijn aan het genieten hier in zwitserland dat we bijna geen tijd hebben om de blog bij te houden.
Ook is de inernet verbinding in mijn/onze caravan erg slecht! Maar er is nieuws!!!
Lenny en ik zijn gevraagd om het Wilhelmus te zingen tijdens de wedstrijd Nederland-Roemenie vanavond in et stadion in zwitserland!
Een hele eer natuurlijk, zeker omdat ik zelf geen zangkwaliteiten heb.(ik heb veel kwaliteiten maar zingen gaat me eigenlijk nooit zo goed af!)
Lenny zal het natuurlijk geen enkele moeite kosten om een paar hoge noten er uit te gooien, maar ikzelf ben wel een beetje benauwd of het me allemaal gaat lukken.
Maar gelukkig staan we niet alleen, ze hebben bedacht dat Lenny de hoofd artieste is, en dat ik samen erica terpstra en Milly Scott(misschien kent u haar nog, eurovisie songfestival 1965 met tonkie tikkie tonk) wij drie vormen het achtergrond koortje.

We hebben vanmiddag op onze oranje camping afgesproken om te gaan oefenen, Lenny en ik zijn vanmorgen al naar de kapper geweest en we hebben voor de gelegenheid een oranjecoupe laten aanmeten. Lenny heeft vanavond tijdens het optreden dezelfde soort jurk aan die ze droeg in madrid in 1969, maar dan natuurlijk in de kleur oranje.
Zelf zit ik nog in twijfel over wat in aan zal doen vanavond, ik heb de keuze uit een lange jurk afgezet met kant, of een oranje broekpak afgezet met oranje boa's.
Ik heb nog even de tijd om er over na te denken want het is nog vroeg! Milly Scott zal vanavond uitpakken heeft ze beloofd, ze had iets in gedachten met fruit......
ook onze erica zal natuurlijk in het oranje verschijnen!

Lenny en ik zitten nu in afwachting van alle drukte even voor onze caravan te genieten van de zon en een (klein)glaasje sherry.

Vanavond 20.45 uur kunt u het eindresultaat zien!

Dikke zoen Lenny en Lous.

Geen opmerkingen: