zondag 27 april 2008

"actie:Handen af van Loretta"


Lieve mensen,

Naast onze nieuwe oud hollandse boerkashow, zijn mijn vriendinnen Mies B, Lenny K en ik(Lous H), een nieuwe actie begonnen.

"handen af van Loretta"

Na het bericht in de telegraaf, staat de telefoon hier rood gloeiend, veel bekende nederlanders vinden het niet normaal hoe makkelijk er met de gevoelens van omroepsters word om gegaan! We moeten daarom in actie komen om de omroepbazen een halt toe te roepen en meer respect afdwingen! Veel bekende nederlanders hebben al toe gezegd te willen me werken aan de actie, dus we zijn nu met zijn allen in de aanleunwoning van Mies B, om een goed plan uit te werken.

Na het optreden van Marga Bult en Lenny K heeft Loretta zelf ook weer de strijdkracht gevonden en is ze ook hier in de woning van Mies.

Ik moet zeggen Loretta is wat te neer geslagen maar wat kun je ook anders verwachten, die lieve meid, krijgt het wel voor haar kiezen, denk je helemaal terug in omroepland te zijn, willen de omroepbazen hogere kijkcijfers! wat denken die omroepbazen wel, ze moeten gewoon meer geld aan ons geven zodat wij betere en duurdere gasten kunnen uitnodigigen. Als je op een gegeven moment uit armoede manke nelis als gast hebt, moet je niet denken dat daar de kijkcijfers van omhoog gaan, dat is logica van een kind! Alle respect voor manke nelis maar dit is natuurlijk geen A artiest.

Lenny K heeft zelfs voor de kijkcijfers van Loretta een keer gratis opgetreden in max en loretta. Lenny heeft zelfs haar lunch zelf moeten betalen, nu vraag ik u.... dat kan toch niet! Heeft omroep Max dan totaal geen respect voor dames van ons kaliber? Waarschijnlijk niet!


Daarom de actie "handen af van Loretta" zodra we tot een concreet plan zijn gekomen zullen wij u op de hoogte houden van de ontwikkelingen. Maar u moet geloven omroep max moet bloeden en de naam van onze lieve Loretta moet worden gezuiverd!


Liefs een strijdlustige Lous!

4 opmerkingen:

MIES B zei

Lieve Lous,

Tis druk in mijn aanleunwoning. Ik heb het ervoor over hoor maar kun je even iemand vinden die de lege flessen naar de glasbak brengt? Imca is er al twee keer over gevallen!

Groet,
Mies

Lenny K. zei

Nu we toch met zo velen bij elkaar elkaar zijn, kunnen er vast wat mensen beginnen met de oranje versieringen voor mijn suite tijdens de leden vergadering van BNL? Dan hoef ik dat eens niet alleen te doen.
Lenny

MIES B zei

Kan iemand even Angela Groothuizen uit de logeerkamer halen? Ik word gek van het nummer "don't give up". Ze draait het nu al 48 uur!
Mies.

Lenny K. zei

Leuk die beelden van mij (en Loretta). Ik had het nog niet terug gezien. Wel heel flauw dat ze (Loretta) van mijn honderden liedjes juist weer 'de Troubadour' en 'Visite' als enige noemt...

Lenny