zondag 27 april 2008

Omroep Max komt met excuses

Lieve mensen,

Zoals u allemaal heeft kunnen lezen zijn we allemaal hard bezig met de actie "handen af van Loretta", maar er kwam een telefoontje uit onverwachten hoek.

Terwijl Mies druk bezig was om de snijbonen door haar ouderwetse molentje te halen, ging de telefoon in haar riante villa, nadat Mies had opgenomen bleek het omroep max te zijn voor loretta. Nadat loretta had uitgelegt dat we de telefoon niet eerder hadden gehoord omdat angela haar hit "don't give up" veel te hard had op staan, vertelde omroep max dat ze loretta naar aalsmeer wilde hebben voor een gesprek.
Loretta stemde hier in toe onder voorwaarde dat ze wat vriendinnnen mee mocht meenemen om haar te steunen. Nadat Mies haar eten even liet voor wat het was, zijn we met zijn allen naar de studio gelopen, het is gelukkig om de hoek bij Mies, en het is nog lekker weer ook, en een frisse neus en een goed gesprek, twee vliegen in 1 klap!

Ik moet wel zeggen dat de rolstoel van adele eens gesmeerd moet worden, wat valt dat tegen zeg..... gelukkig waar mijn kandidaten in spe zo lief om haar te duwen door de straten van aalsmeer. Lieve mensen als u ons eens kon zien! 30 gesluierde vrouwen, adele in haar rolstoel, imca haar handen onder de potgrond, Mies ruikend naar suddervlees, en loretta met een mega zonnebril op haar hoofd om niet herkent te worden.
Zelf liep ik op met lenny K, die het niet kon laten om lai lai lalalala te zingen, de mix van artiesten en boerka's vielen zeker op in het normaal op zondag zo rustige aalsmeer!

Eenmaal aangekomen in de studio kon Loretta haar geluk niet op, Ze werd met open armen door haar baas ontvangen, en kreeg gelijk een bos bloemen in haar handen geduwd.
Nadat Loretta vertelde dat dit voorval haar heel erg heeft geraakt en ze niet van plan was om voor een appel en een ei weer terug te komen bij omroep max, kwam de gehele directie naar buiten met een nieuw contract voor Loretta.
Mies, Lenny en ik hebben dit contract gelijk aandachtig door gelezen en na het lezen van de laatste regel van het contract zeiden we in koor TEKENEN Loretta!!!

Loretta word weer het gezicht van omroep max, maandag verschijnt in alle nederlandse dagbladen een openbaar excuus voor Loretta van omroep max, met daarbij een overzicht van de progamma's die loretta komend seizoen voor max gaat presenteren!

Zo ziet u lieve mensen wat een actie voor betekenis kan zijn, omroep max was bang dat onze actie de naam van omroep max door het slijk zou halen!

Nu zijn we terug in de villa van Mies waar mies weer achter haar pannen staat, en ik weer verder kan met de intake gesprekken!
Lenny zit te kletsen met imca en ik hoorde net dat ze samen een hit willen gaan opnemen. ik ben benieuwd wat dat zal gaan worden.

Het is nog vroeg, dus ik denk dat ik nu een sherrytje neem om van onze avonturen bij te komen.

xxx Lous

5 opmerkingen:

MIES B zei

Lieve Lous,

Wat fijn dat het allemaal gelukt is he? Heb je lekker gegeten? Ik hoop niet dat het suddervlees te taai was. Het heeft te lang op het vuur gestaan.

Groet,
Mies

MIES B zei

Lieve Lous,

Ik zit in de problemen. Wat moet ik doen?
Groet,
Mies

Lenny K. zei

LOUS,
Wil je nou koffiedame zijn bij de vergadering van club BNL of niet?
Len.

MIES B zei

Lieve Lous,

Zoals je weet ben ik momenteel dakloos. Mijn kapitale aanleunvilla is niet meer.

Ik logeer momenteel bij Jose H.

Groet,
Mies

Anoniem zei

Hee Lousje (of spel je dat louche ?)... leuk om te lezen dat jullie nog hardstikke achterlijk zijn, en dat het afleggen van mensjes niet je hele leven beheerst. Leuk om al die onzin te lezen, jullie worden op de voet gevolgd door een bewonderaarster in kaapstad, koud kil en frisjes hier, ben jaloers op jullie zonnetje, geniet er van (denk aan die afleggers, die moeten nu echt op ijs !!)enfin, geniet van die zonnie daar, het duurt altijd maar een paar daaggies... kusjes, Florence xxxxxxxxx