zaterdag 26 april 2008

"oud hollandse boerkashow"

Dag lieve mensen,

Wat is het lang geleden dat ik weer even mijn verhaal kwijt kon aan de rest van nederland, en al mijn showbusinessvriendinnen. Maar u moet weten dat we erg druk bezig zijn met de voorbereidingen van de"oud hollandse boerkashow", een oud hollandse zaterdagavondshow (13 afleveringen)met die lekkere oudewetse gezelligheid. Weer echt een avond waar u weer gaat afspreken met vrienden en buren om lekker met zijn alle voor de televisie te zitten, voor zo'n ouderwetse avond waar u jaren later nog over praat op verjaardagen.

De bedoeling is dat Mies B en ik de presentatie op ons nemen, en dan alle oud hollandse spelletjes doen met allochtone vrouwen, zo willen we een statement maken dat allochtone vrouwen ook hele leuke mensen zijn. Mies b en ik zullen in de shows ook gekleed gaan in boerka om saamhorigheid te kweken. Van de week zijn Mies en ik al naar een boerkaspeciaalzaak geweest om een leuke boerka uit te zoeken, nou lieve mensen, ik wist niet wat me overkwam, wat een keuze aan leuke kleuren en accecoires, we voelden ons twee jonge kinderen in een snoepwinkel.
we hebben voor alle 13 afleveringen al kleding uit gezocht(en een enorme korting gehad).

Alles is nu eigenlijk gereed om te kunnen beginnen met de opname's, het enige waar het nog aan ontbreekt is kandidaten, vandaar een oproep op mijn site:

Bent u een allochtone vrouw, spreekt u goed algemeen beschaafd nederlands, heeft u een baan, en een gezin, en bovenal heeft u geen sttafblad(ook niet in de familie), schrijf u dan nu in!!!

Het word een show om nooit te vergeten, de caviabak, de lopende band van Mies, Wie van de drie, alles komt terug in deze avondvullendeshow!!!

hieronder enkele reactie's van allochtone vrouwen die ik nu al als vriendinnen beschouw:

Lieve Lous en Mies, wat een heerlijk idee dat jullie voor mijn rechten opkomen, en dat we nu eens positief in het nieuws komen met jullie show. Ik wens jullie veel toi toi toi, en ik zal het op dvd opnemen en opsturen naar familie in buitenland.
Liefs Fatima


Lieve dames, Ik ben nesrin, een schooljuf op een islamitsche basisschool op rotterdam zuid, we organiseren rond jullie shows een speciale avonden op school.Iedereen is welkom we hopen op een grote opkomst om zo de intergratie goed te doen. want op onze school is het motto"wie goed doet, Goed ontmoet".
Succes met jullie shows
xxx nesrin

Tot zover,

liefs lous

2 opmerkingen:

MIES B zei

Lieve Lous,

Wat heb ik een zin in ons nieuwe avontuur. De kleding past prima hoor. Heb soms wel moeite om mijn armen er door heen te steken. Wat een kleine gaten zeg! Ben zojuist naar de markt geweest met een boerka! Fantastisch!!! Niemand herkende me. Fijn zo'n boerka!

Groet,
Mies

Lenny K. zei

LIEVE LOUS,

Heel slim, jij in burka. Zien we meteen die drank rimpels niet...

Club BNL is voor BN'ERS met een lintje. Van Mies, onze penningmeesteres, weet ik dat ze een lintje heeft,,, maar jij?
Als je toch aanwezig wilt zijn, kan ik, als voorzitster, regelen dat je koffie juffrouw kunst zijn. Volgens mij maak jij een stevige irish koffie.

HANDEN AF VAN LORETTA is een nobel initiatief. Ga zo door en ik zal je voordragen voor een lintje bij Bea (trixie).

Liefs,
Lenny