zaterdag 12 april 2008

Politiebericht:Mies B en Lous h gezocht



De politie vraagt u aandacht voor het volgende:

Sinds enkele dagen zijn wij opzoek naar de oud diva's Mies B en Lous H, de dames hebben een actie gehouden voor afrika met zeer ernstige gevolgen.
De politie zou graag vernemen waar de dames op dit moment verblijven.

Beschrijving: Mies B: bekend van "1 van de 8", "in de hoofdrol" en "en zo is het toevallig ook nog eens een keer"


Beschrijving Lous H: Bekend van "wie van de drie", "Babbelonie" en nieuwslezeres uit de jaren 70



Mocht u de dames zien, onderneem dan geen actie, maar neem contact op met uw plaatselijke politie of bel 112.

Einde politiebericht.

6 opmerkingen:

MIES B zei

Lieve Lous,
Wat moeten we doen?
Groet Mies

MIES B zei

Hoi Lous,

Omdat Penny haar been heeft gebroken, zetten we Jenny in met een lied van Lenny!

Ik heb zo'n zin in a.s zaterdag!
Groet,
Mies

Lenny K. zei

lieve Lous,

wat een toestanden allemaal weer, zo direct na je gevangenisavontuur. Ik vraag me wel eens af, is het het allemaal wel waard? De prijs van de roem?

Lenny

Lenny K. zei

lieve Lous,

wat een toestanden allemaal weer, zo direct na je gevangenisavontuur. Ik vraag me wel eens af, is het het allemaal wel waard? De prijs van de roem?

Lenny

MIES B zei

Lieve Lous,

Ik hoop dat je dit weekend een beetje bij bent gekomen van de schrik.

Lisette kon de druk niet aan en in opgenomen.

Groet,
Mies

MIES B zei

Lieve Lous,
Mireille helpt ons om de decorstukken terug te krijgen.

Groet,
Mies